מעצב אתרי אינטרנט

בעידן בו אנו חיים כל עסק חייב אתר אינטרנט. כזה שיציג בצורה מושכת את המוצרים והשירותים שהוא מציע. ישנם אתרי מכירה שמאפשרים לבצע את הרכישה און ליין ובעצם משמשים כחנות …

בעידן בו אנו חיים כל עסק חייב אתר אינטרנט. כזה שיציג בצורה מושכת את המוצרים והשירותים שהוא מציע. ישנם אתרי מכירה שמאפשרים לבצע את הרכישה און ליין ובעצם משמשים כחנות וירטואלית. ישנם אתרי תדמית שמספקים מידע ותוכן ויזואלי על המוצר האדם או השירות. ישנם אתרי קורסים לסטודנטים ועוד מגוון רחב של אפשרויות. כדי שהאתר יראה טוב וימשוך את העין צריך להיעזר במעצב גרפי לאתרים.

מעצבי אתרי אינטרנט
מעצב גרפי לאתרים הופך כל האתר מחובבני למקצועי. עיצוב נכון מביא גולשים לאתר וכל גולש הוא לקוח פוטנציאלי. מעצבי אתרי אינטרנט יודעים להתאים את השפה העיצובית לפי הצרכים של העסק. בכך הם מספרים את הסיפור של העסק ומעבירים את המסר שלו לקהל היעד. העיצוב לא מותאם רק לעסק אלא גם לקהל שלו. אתר עבור ילדים יראה בצורה שמושכת אותם. צבעוני עם דמויות ואנימציות המושכות את תשומת ליבם. אתר עבור סטודנטים יהיה אינפורמטיבי ויגיש בצורה נקיה את התוכן הנדרש.

כיצד בוחרים גרפיקאי מעצב אתרים?
לפני שבוחרים מעצב אתרי אינטרנט, ניתן לעיין בתיק העבודות שלו. למעצבים רבים יש פורטפוליו – תיק מרשים, המציג את שלל עבודותיהם. לכל מעצב יש את הסגנון שלו והקווים הייחודיים לו. לכן, חשוב שיהיה חיבור ראשוני לשפה העיצובית. לאחר מכן, יש לחשוב על קונספט, להבין מה רוצים שהעסק ישדר ולאילו לקוחות הוא מיועד. כאשר מגיעים לפגישה עם הגרפיקאי צריכים להיות מוכנים. בפגישה יש להציג את כל הפרטים הרלוונטים, על מנת שהוא יצליח ליצור את האתר שתואם במדוייק לצרכי העסק.

אז אם אתם מעוניינים באתר אינטרנט מרשים לעסק שלכם. תוכלו לפנות אלי, ברנרדו סביז’ה. אני מעצב אתרי אינטרנט וגרפיקאי. בפגישה איתי, תוכלו לספר את הסיפור של העסק שלכם. ואני אעשה את הכל כדי שהאתר יהיה מקצועי, שיווקי ותואם בצורה מדוייקת לצרכים שלכם. בפורטפוליו שברשותי, תמצאו עבודות במגוון תחומים. עיצובי אתרים למגוון עסקים וגרפיקה מקצועית.

לשיחת וואטסאפ