עיצוב לדפוס

למרות שרוב הפרסום נעשה היום באינטרנט, עדיין יש את הפרסום הנעשה על ידי מוצרים מודפסים.
חשוב לדעת שיש הבדל גדול בין שירותי פרסום לאינטרנט לבין פרסום שנועד לדפוס.
בעיצוב למוצרי דפוס חובה לתת את הדעת על הרזולוציה של המוצר כמו גם על שימוש בצבעים שמתאימים להדפסה.
כדי לעצב מודעה ולהכין אותה לדפוס, יש להיעזר באנשי מקצוע שיש להם את הניסיון בתחום הזה תוך הכרות עם כל חוקי העיצוב. 

איזה מוצרים דורשים עיצוב עם הכנה לדפוס?
כשאנחנו מדברים על מוצרים שדורשים הכנה לדפוס, אנחנו למעשה מדברים על עיצוב והכנה של -שלטים, מודעות פרסום לעיתונים, מעטפות, ברושורים, פולדרים, קטלוגים, מדים, פלאיירים, כרטיסי ביקור ולמעשה כל מוצר דפוס אחר.
כאשר אתם מחפשים את איש המקצוע אשר יעשה עבורכם את העבודה, חשוב שתפנו אל איש מקצוע שמכיר היטב את כל חוקי העיצוב בכל אחד ממוצרי הדפוס הנ”ל לצד הכנה לדפוס.
שימו לב ובחרו חברה שמבטיחה לכם עבודה יצירתית עם ביצוע מוקפד עד לפרט האחרון.

עיצוב מוצרי דפוס – הקווים המנחים
כשאתם עומדים לפני הפקה של פלאייר פרסומי או כל מוצר דפוס אחר, חשוב שתתייחסו למספר קווים מנחים שיסייעו לכם להגיע למוצר המדויק שיקדם את העסק שלכם.

  • מטרות וקהל יעד – ההליך של הכנה לדפוס הינו הליך מקצועי והוא מחייב את ההגדרה מראש של מטרות ההפקה מול קהל היעד הרצוי. בהתאם לכך יש לתכנן את המסרים השיווקיים שיופיעו על גבי המוצר.
  • מפרט – מעצב גרפי מומחה לא ידלג על כל המפרט הקשור למוצר המתוכנן. זה כולל בין היתר את סוג הנייר עליו ידפיסו את המוצר, את גודל הנייר, את סוג הנייר, הצורה שלו ואופן הפתיחה שלו וכן הלאה.
  • מפרט הנייר הוא נתון שמשפיע יותר מכל על התכנון ועל העיצוב כולו. על כן חשוב לתת את הדעת על הנקודה הזו כבר בתחילת הדרך.
  • מסר חד וקולע – חשוב לבחור מסר שיווקי קליל וקליט שילווה את מסע הפרסום ואת כל מוצרי השיווק של העסק. חשוב לשים לב שהמסר יהיה עקבי ואחיד בכל מוצרי הפרסום השונים.
  • תמונה שווה יותר מאלף מילים – לאנשים אין סבלנות לטקסטים ארוכים. שלבו תמונות ברורות ומשכנעות והן כבר עשינה את העבודה.
 

BERNY- עיצוב לדפוס וביצוע מקצועי של כל מוצרי הפרינט.

לשיחת וואטסאפ