צילום סטילס לאירועים

מזל טוב! הגיע אחד הרגעים השמחים ביותר בחייכם, וכמובן שמדובר בחוויה שחייבים לתעד. והרי אין מזכרת טובה יותר מתמונה אשר לוכדת את הרגע, ומעלה על גבי צילום את כל מנעד הרגשות השוכנים ברגע אחד. על כן, צילום סטילס הוא אחד האלמנטים המשמעותיים ביותר בכל אירוע. מאז ראשית ימי האירועים ועד היום, חלו מגוון תפניות טכנולוגיות בצורות צילום האירועים השונות. מצילום מגנטים, ועד מצלמות רחף או וידאו, ועדיין- צילומי הסטילס תופסים תמיד את המקום הראשון בכל אירוע ואירוע. שהרי, אין דבר מרגש יותר מאשר אלבום מוחשי, שאינו תלוי בשום אמצעי טכנולוגי, ונשאר לשנים רבות קדימה שלנו ובשבילנו. כיום, ישנו מגוון רחב של סוגי צילום סטילס לאירועים, מצילומים רכים ובהירים ועד צילומים שטופי צבע, כך שכל משפחה תוכל למצוא את הסגנון המתאימה לה ביותר.

אומנות צילום הסטילס

פירושה של המילה סטילס היא יציב וללא תזוזה, ובפשט- תמונות רגילות, אך כמשפט הידוע- תמונה שווה אלף מילים, ואין כמו תמונה רגילה אחת על מנת להעביר קשת שלמה של רגשות. מאחר שצילום סטילס לאירועים הוא אמנם שלמה, על איש המקצוע שלכם לקחת בחשבון מגוון פרמטרים חשובים לצילום מושלם ובהם תאורה, צל, משחק בין זוויות הצילום ומציאת הזווית המדויקת ביותר וכדומה. בנוסף לכך, על איש המקצוע שלכם לדעת למקסם את התוצאה באמצעות תוכנות עריכה, אשר מדייקות את התמונות אף יותר ויוצרות מזכרת מושלמת.

כמה צלמי סטילס צריך לאירוע אחד?

על מנת להבין מהי כמות צלמי הסטילס אותה נצטרך על מנת לתעד את האירוע שלנו, עלינו לקחת בחשבון מספר אלמנטים. הראשון הוא מספר המוזמנים, כך שעל כל כ-200 מוזמנים, יספיק צלם סטילס אחד. שנית, יש לקחת בחשבון את גודלו של מקום האירוע. ככל שמקום האירוע גדול יותר, יהיה צורך ביותר צלמי סטילס. זאת מאחר שכשאנו מצלמים אירוע אנו לוקחים בחשבון גם תמונות אווירה, כמו צילום עיצוב האולם, סידורי פרחים, דוכני מזון וכדומה. על מנת שלא לפספס רגעים, בזמנים מסוימים וברגעים מסוימים, עלינו לקחת שירותם של 2-3 צלמים כאשר חלל האירוע גדול דיו. כך למשל, צילום סטילס לחתונות אשר בהן כ-500 מוזמנים באולם בינוני, יצריך 2 צלמי סטילס.

לשיחת וואטסאפ