עיצוב כרטיסי ביקור

אפשר לדמות את כרטיס הביקור לסוג של היכרות ולחיצת יד. איש השיחה או זה שכרטיס הביקור עבר לידיו, מקבל מושג מי אתה, מה אתה מציע, מהם תחומי המומחיות שלך ואיך הוא יכול ליצור אתכם קשר כדי לקבל את השירותים שלכם.
בגלל המשמעות הרבה שיש לכרטיס הביקור, חשוב להשקיע בו ולחשוב היטב לפני שמעצבים אותו.

עיצוב כרטיס ביקור בלי התחכמויות
רבים הם בעל העסקים שבאים לעצב את כרטיס הביקור והם מחפשים עיצוב מתוחכם, הם רוצים כרטיס שאינו בנאלי ולא משעמם. האם הם צודקים? לא ממש בטוח.
חשוב לדעת כי כרטיס ביקור שהוא יותר מידי מתוחכם, עשוי רק להזיק לעסק כי מה שצריך בכרטיס הביקור זה בעיקר את פרטי העסק שלכם, את התחומים המרכזיים בהם אתם מתמקדים וכמובן את פרטי ההתקשרות, כמו אתר האינטרנט לכם, מספר הטלפון וכן הלאה.

אל תהיו מידי משעממים…
אז הבנתם שלא צריך להתחכם יותר מידי. אך זה לא אומר שכרטיס הביקור צריך להיות משעמם וחדגוני. אחרי הכול, הלקוח שמחזיק את הכרטיס שלכם, אמור גם להשתכנע שכדאי לו לרכוש אצלכם. אתם לא יכולים להסתפק רק בכתיבת הפרטים שלכם. חשוב שיהיה איזשהו ‘טוויסט בעלילה’ כדי שהכרטיס יצליח למשוך את תשומת ליבו של הלקוח שלכם ויגרום לו לרכוש אצלכם. כרטיס שהוא מידי משעמם, הוא כרטיס שייבלע איכשהו בין שלל כרטיסי הביקור של בעלי עסק אחרים או אפילו של המתחרים שלכם, שיש כבר ללקוח הפוטנציאלי שלכם.

הגרפיקה, הצבעים וסוג הנייר
לפני שנתעסק בטקסט ובמסרים השיווקיים שיופיעו בכרטיס הביקור, חשוב להתייחס לעיצוב הגרפי של כרטיס הביקור כמו גם לצבעים הנבחרים וגם סוג הנייר עליו תדפיסו את כרטיס הביקור. לכל אחד מהנתונים הללו ישנה חשיבות רבה על התוצאה הסופית שתתקבל. 

אם תפנו אל איש מקצוע מומחה מתחום העיצוב הגרפי, תוכלו בהחלט לסמוך על הייעוץ המקצועי שלו ועל ההתאמה של כל האלמנטים הנבחרים לכרטיס.

העיצוב הטקסטואלי של כרטיס הביקור
הטקסטים, כמו שם העסק, הסלוגן, פרטי ההתקשרות ותחומי השירות אמורים להופיע על כרטיס הביקור באופן ברור ובולט לעין. לכל מילה בכרטיס הביקור יש משמעות וחשוב לדייק ולמקד אותם היטב.
BERNY – לעיצוב מושלם של כרטיס הביקור לעסק שלכם.

לשיחת וואטסאפ