עיצוב לוגו יוקרתי

בתהליך עיצוב לוגו יוקרתי לחברה יש לקחת בחשבון שהלוגו של חברה הוא ככל הנראה הסממן הבולט ביותר של כל חברה. ללוגו, כמובן, גם שמור …

עיצוב לוגו יוקרתי ותהליכי מיתוג של חברות

בתהליך עיצוב לוגו יוקרתי לחברה יש לקחת בחשבון שהלוגו של חברה הוא ככל הנראה הסממן הבולט ביותר של כל חברה. ללוגו, כמובן, גם שמור מקום מרכזי בכל אמצעי התקשורת של החברה, לא רק בחומרים השיווקיים, אלא גם בכל התכתובות התפעוליות והדוחות הפיננסים וכדומה. במהלך עיצוב לוגו יוקרתי יש חשיבות גדולה לבחירה נכונה של צבעי המותג וסגנון העיצוב.

לוגו לתדמית ספציפית

במהלך עיצוב לוגו לחברות צריך להתאים את הלוגו לתחום העיסוק של החברה ולאופי הלקוחות. בנוסף במהלך עיצוב לוגו לעסק יש לחשוב היטב על הערכים והרגשות שהעסק מבקש להעביר באמצעותו. עיצוב לוגו לעסק הוא חלק מרכזי בתהליך המיתוג של העסק. החשיבות של עיצוב לוגו במיתוג העסקי, נובע מהדרך שבה הלוגו יכול להשפיע על האופן שהחברה תיתפס מבחינה תדמיתית בעיני לקוחות ושותפים פוטנציאליים.

אסטרטגיה שיווקית

עיצוב לוגו ומיתוג מחדש נעשה במקרים רבים כחלק מתהליך כולל של בניית אסטרטגיה שיווקית. במקרים רבים, תהליך מיתוג מחדש נעשה לקראת יציאה של החברה למהלך שיווקי חדש או במהלך כניסה של החברה לתחומי פעילות חדשים. תהליך מיתוג חברה כלפי פנים אמור להשלים את המיתוג החיצוני ולגבות אותו, מתוך הבנה ומחויבות של הארגון כולו. מטרותיו של המיתוג כלפי חוץ הוא למצב את העסק בפני הלקוחות מבחינה תדמיתית. מיתוג פנים לחברות מטרתו, למנף את המבנה הארגוני הקיים ולהעצים את תחושת השייכות של העובדים והמנהלים בכל הדרגים.

לזכור כבר מהמפגש הראשון

במהלך עיצוב לוגו לעסקים חשוב לזכור שהלוגו לא אמור לייצג בצורה ברורה את תחום העיסוק של החברה. חשוב שהסגנון יתאים לתחום אך אין צורך להיות מפורט מידי. הדבר המרכזי שחשוב לגבי עיצוב לוגו לעסקים הוא שהלוגו יהיה בלתי נשכח בעיני מי שייתקל בו בעתיד. לוגו “זכיר” לרוב יהיה מעוצב תוך שימוש בשפה פשוטה ועיצוב נקי וברור שנבחר בעת יצירת לוגו לעסקים.

עיצוב לוגו יוקרתי עם מעצב גרפי מקצועי ואיכותי

אם אתם מתלבטים לגבי עיצוב לוגו יוקרתי או תהליכי מיתוג אסטרטגים לחברה, כדאי לכם להתייעץ עם המעצב הגרפי ברנרדו סביזה. עבודות העיצוב שלו כוללות מגוון רחב של תחומים, בפרינט, דיגיטל, איורים וצילומים. ברנרדו סביזה הוא מעצב גרפי רב תחומי, המתמחה בין היתר, בעיצוב אתרים, לוגואים, כרטיסי ביקור, פלאיירים ועוד.

לשיחת וואטסאפ