מיתוג

העולם שלו מוצף במסרים שיווקיים. מכל עבר אנחנו מקבלים הצעות למוצרים שונים או שירותים מכל הסוגים. מסיבה זו חשוב שתדאגו שיהיה לכם מיתוג שיעניק לכם יתרון תחרותי וחוויית מותג נכונה.

כל עסק בעצם משדר דבר מה. על מנת שהוא יצליח ויביא מכירות, הוא חייב ליצור פרסום שיביא לידים, ינהל את השיווק ברשתות החברתיות ויתמוך בתדמית שהעסק יצר לעצמו. כדי לעשות שיווק דיגיטלי נכון ומגובש, חשוב לאפיין נכון את העסק וליצור את חבילת המיתוג הנכונה כבר בשלבים הראשונים של בניית העסק ולפעול בחכמה צעד אחר צעד בליווי של אנשי מקצוע מהתחום.

איך יוצרים את המיתוג של העסק?
כל איש מקצוע, בעל עסק או מומחה שרוצה לבסס את עצמו ואת העסק שלו בתור עסק אמין, מרשים ומקצועי, חייב בראש ובראשונה לפתח לעצמו מיתוג איכותי וחזק. הצורך הינו זהה לעסק גדול ומסועף בדיוק כמו לעסק של אדם אחד.
לשם כך יש צורך במבט מעמיק ובקביעה ברורה, מי אתם מה הם הערכים הבסיסיים שהעסק שלכם מבקש לשדר מהם הכישורים הייחודיים שלכם ומהי האמונה שמלווה אתכם בעבודה שלכם.

השלב הבא היא הבנה איך וכיצד אפשר יהיה לשלב את כל האלמנטים הללו בצורה עקבית ואיתנה בכל שלבי הפרסום בכלי המדיה השונים.

זה מתחיל בעיצוב נכון של הלוגו וממשיך בפרסום שלכם באמצעות פלאיירים או מודעות רחוב וכמובן גם בשיווק הדיגיטלי המתקדם שרלוונטי יותר מכל בתקופה הנוכחית.

ישנם כמה נתונים עליהם חשוב לתת את הדעת בעת שמתכננים את המיתוג של העסק:
1. מי אתם (וגם מי אתם לא…)
אתם חייבים לשמור על אותנטיות. לא פעם בוחרים בעלי עסקים במיתוג שלא באמת נכון ומתאים לשירות שהם מציעים. זאת משום שהם בוחרים את המיתוג על סמך סקרי שוק שקובעים מה באמת עובד והם נוהגים על פי זה גם אם ההתנהלות כלל אינה תואמת לעסק שלהם. מיתוג כזה לא יוביל להצלחה וחבל להשקיע בכך.
2. מיתוג מול קהל היעד שלכם
אחד השלבים הקריטיים זהו הזיהוי של קהל היעד. חשוב להגדיר את המאפיינים שלו ולהתאים מולו את המיתוג.
3. מיתוג מקצועי – מיתוג זה עניין לבעלי מקצוע. חשוב שתדעו לפנות אל הכתובת הנכונה כדי ליהנות ממענה וממיתוג מושלמים שיזניקו את העסק קדימה.

לשיחת וואטסאפ