עיצוב גרפי לעסקים קטנים

חלק בלתי נפרד מהמיתוג של העסק זה העיצוב הגרפי שלו. מדובר בעצם בהצגת הנראות של העסק והסיפור שעומד מאחוריו. הגרפיקה קובעת בין השאר איך העסק יתפס בעיני הלקוחות. אבל כדי …

חלק בלתי נפרד מהמיתוג של העסק זה העיצוב הגרפי שלו. מדובר בעצם בהצגת הנראות של העסק והסיפור שעומד מאחוריו. הגרפיקה קובעת בין השאר איך העסק יתפס בעיני הלקוחות. אבל כדי שכל זה יעבוד טוב צריך להיעזר בגרפיקאי מיומן. כזה שידע לבחור את הצבעים הנכונים ולהתאים את הלוגו, כרטיס הביקור והאתר לתדמית שהעסק רוצה ליצור.

אילו שירותים ניתן לקבל בעיצוב גרפי ומיתוג לעסקים?
עיצוב גרפי לעסקים קטנים נעשה גם עבור הפרינט וגם עבור הדיגיטל. לוגו כמובן הוא דבר בסיסי שכל עסק צריך. בין אם מדובר בקונדיטוריה בוטיקית או מאפיית ענק. לכולם יש לוגו שמספר את מה שהעסק מציע ומושך את הלקוחות. כיום, בעידן בו כולם נמצאים ברשתות החברתיות חייבים תמונות איכות גרפיות שייצגו את העסק. בנוסף, אתר מושקע שמציע את המוצרים אותם העסק מוכר, מספר על השירות ומציג תמונות המושכות את העין. עיצוב גרפי לעסק, יאפשר לשווק את המוצר בצורה אסתטית ומקצועית בכל הזירות הנדרשות.

מה חשוב לדעת לפני שנעזרים במעצב גרפי?
העיצוב הגרפי הוא הרושם הראשוני אותו יקבל הלקוח. לכן, יש לקחת את הנושא ברצינות יתרה. להבין מה העסק מעוניין לשדר? יוקרה, תחושת בית, רגש, הבטחה או ערכים מסויימים. כל אלו ישתקפו דרך העיצוב אותו ייצור הגרפיקאי. באמצעות צבעים תמונות טקסטורות ועוד. הכימיה עם הגרפיקאי חייבת להיות טובה, כדי שהוא יבין את צרכי העסק וידע לבנות את השפה והנראות של המותג בצורה מדוייקת. עיצוב גרפי לעסקים קטנים מאפשר ללכוד את העין של הלקוח הפוטנציאלי.

אז אם אתם בעלי עסק קטן וצריכים לבנות את הפנים הויזואלים שלו. תוכלו לפנות אלי, ברנרדו סביז’ה. ההתמחות שלי היא בניית מיתוג ועיצוב גרפי לעסקים קטנים. כזה שיוכל לספר את הסיפור של העסק שלכם בצורה מדוייקת ואותנטית. בפורטפוליו שברשותי, תמצאו עבודות במגוון תחומים. עיצובי פרינט ואיורים לצד עיצובים מרשימים עבור הדיגיטל. לאחר שהתרשמתם אשמח שניפגש, על מנת שאוכל להציע לכם את הפתרון הגרפי הנכון עבור העסק שלכם.

לשיחת וואטסאפ