איך לבחור מעצב גרפי

בבחירת מעצב גרפי חשוב לקחת בחשבון את ניסיונו ותיק העבודות שלו, את הגישה שלו לעיצוב, את מחיר העבודה, את מסגרת הזמן לסיום וגורמים נוספים.

 

 

מעצב גרפי אינפוגרפיקה או מעצב מגזינים

כשמדובר במעצבים גרפיים, אחת ההחלטות הגדולות ביותר שתקבלו היא האם תרצו מעצב גרפי אינפוגרפיקה או מעצב מגזינים. מעצב אינפוגרפי הולך להמציא גרפיקה שהיא יותר מושגית – היא תוכל לעזור לך לחשוב מחוץ לקופסה ולתת לעסק שלך מראה חדש. מצד שני, מעצבי מגזינים יספקו מראה מהוקצע יותר.

כיום, עיצוב גרפי כבר לא מוגבל רק לפוסטרים ולפליירים מכיוון שיש כל כך הרבה דרכים שונות שבהן מעצבים יכולים להשתמש בערכות הכישורים שלהם. ותחומי עניין. רבים מהמעצבים הגרפיים של היום עובדים עבור משרדי פרסום ויחסי ציבור, מתייעצים עם חברות לגבי זהותם התאגידית, או עצמאיים בתחומים כמו עיצוב מגזינים ועיתונים, איור ספרים ועיצוב אתרים. חלקם עשויים להיות מועסקים גם על ידי תאגידים בתחומי משחקי וידאו, קולנוע וגרפיקה בטלוויזיה.

 

 

איך לבחור מעצב גרפי ב- 5 צעדים פשוטים

הנה כמה צעדים פשוטים שתוכלו לנקוט כדי למצוא מעצב גרפי מעולה:

1. חשבו איזה סוג של סגנון עיצוב אתם מחפשים

2. חפשו מעצב גרפי והמלצות בנושא שאתם רוצים להציג

3. בדקו אם יש סוג מסוים של פרויקט שיש להם מומחיות בו

4. שאלו אותם על הפרויקטים שעבדו בהם

5. שאלו אותם על תיק עבודותיהם ועבודות קודמות

 

 

איך לבחור מעצב גרפי – טיפים מתקדמים

ישנן דרכים רבות למצוא את המעצב הגרפי הטוב ביותר עבור הפרויקט שלך. אחת הדרכים הללו היא עיון בתיק העבודות שלהם והבנה אם הם מתאימים לך בהתבסס על סגנון העבודה, האסתטיקה העיצובית וסגנון התקשורת שלהם.

יש גם כמה שאלות שכדאי לשאול כדי להבין אם המעצב מתאים. שאלות אלו יעזרו לך להגדיר את הציפיות שלך איתם במונחים של זמן אספקה, סגנונות עבודה, מועדים וכו’.

לאחר תהליך זה, הגיע הזמן להחליט אם הם שווים את ההשקעה שלך או לא על ידי שאילת כמה שאלות מפורטות יותר לגבי העמלות הנגבות ואילו שירותים הם מספקים במהלך הפרויקטים.

 

 

בסטודיו BERNY תוכלו לקבל מעצב גרפי והמלצות רבות מעסקים שונים ומגוונים אשר עובדים איתנו בשיתוף פעולה לאורך שנים.

 

 

מעוניינים להבין איך לבחור מעצב גרפי בית העסק שלכם?

אתם מוזמנים לפנות אלינו, ברנרדו סביז’ה ואנו נסייע לכם במציאת המעצב הטוב ביותר עבור חברתכם.

לשיחת וואטסאפ