איך עושים מיתוג מחדש

רוצים לחדש את המותג שלכם? לא יודעים מאיפה להתחיל?

מיתוג מחדש אינו אומר שאתם צריכים לשנות את מהות העסק שלכם, או אף את המוצרים שלכם אלא להביא לחידוש התדמית ולשפר את העיצוב של הלוגו והצבעים המשמשים אתכם לקידום העסק. כל חברה היום, גם מהגדולות ביותר מבצעת מיתוג מחדש בין אם זה מיתוג הכולל טקסט ובין אם זה שינוי לוגו או סימן המאפיין את שירותי ומוצרי החברה. אם אתם רוצים לדעת איך עושים מיתוג מחדש, כדאי שתבדקו קודם כל אילו שירותים או מוצרים הם הנמכרים ביותר אצלכם ונחשבים לבסיס ההכנסה שלכם. ניתן למתג מוצרים או שירותים ספציפיים אשר יהוו את הבסיס לשיווק מחדש של המותג שלכם.

אסטרטגיית מיתוג וקביעת היעדים

בכדי לבנות קמפיין שיווקי מצליח, חשוב שתהיה לכם אסטרטגיית מיתוג אשר תשרת את הערכים והתחושות שמעורר המותג שלכם בקרב הלקוחות שלכם או לקוחות פוטנציאליים. מומלץ לבצע מיתוג מחדש לעסקים או חברות לאחר מחקר שוק וניתוח המוצר שלכם לשוק הקיים היום בישראל או בעולם. מיתוג מחדש לעסקים יביא אתכם לשלב הפעולה במטרה לממש את האסטרטגיה שנקבעה מראש. את האסטרטגיה למיתוג חדש לעסק שלכם, תוכלו לקבוע יחד עם מעצב גרפי מומחה למיתוג עסקי אשר יסייע לכם בתהליך. מיתוג חדש חייב גם לדבר אל קהל היעד שלכם ולהיות מותאם לשפה של אותו קהל יעד, כמו לדוגמא מוצרי אופנה לנוער לעומת מוצרי אופנה למבוגרים.

מיתוג סביבת העבודה ללקוחות ולשימור עובדים

מלבד מיתוג של מוצר או שירות לצורכי מכירה ללקוחות, ישנה דרך למתג את המוצר והחברה שלכם בתוך סביבת העבודה הקבועה של העובדים. מיתוג סביבת העבודה יכול להתחיל כבר ביום הראשון של כל עובד במשרד שלכם, באמצעות קבלת שי ממותג לתחילת העבודה הכולל בין היתר בקבוקים רב פעמיים עם לוגו החברה ומשטח עבודה לעכבר עם סמל החברה וסלוגן מתאים לשיפור המוטיבציה של העובדים שלכם. מיתוג של סביבת העבודה במשרדים שלכם, מייצר חיבור רגשי של העובדים למקום העבודה ומסייע בשימור העובדים לטווח הארוך. בנוסף לכך, אם אתם מארחים לקוחות במקום העבודה ושותפים עסקיים מיתוג המשרד מחייב אתכם בשביל לשמור על מוניטין גבוה וזאת ניתן לבצע עם מיתוג נכון של סביבת המשרד.

איך עושים מיתוג מחדש?

למידע נוסף על איך עושים מיתוג מחדש לחברה או לעסק שלכם, צרו קשר עם המעצב הגרפי ברנרדו סביז’ה ותוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי לשיטות המיתוג המתאימות לתחום העיסוק שלכם. ברנרדו מביא איתו ניסיון רב בעבודה על קמפיינים גדולים למיתוג מחדש ויכול לסייע לכם לעשות מיתוג מחדש בתהליך מקצועי ויעיל ביותר.

לשיחת וואטסאפ