אריזות קרטון מעוצבות

אריזות קרטון מעוצבות – רושם ראשוני למוצר שלכם

לא מעט עסקים נוטים לייחס חשיבות מועטה לאריזה של המוצר שלהם ולפיכך פחות משקיעים באספקט זה. אך אריזה היא למעשה הרבה יותר חשובה ממה שאולי נדמה לכם. האריזה של המוצר היא הדבר הראשון שהלקוח רואה כשהוא מקבל את המוצר ולכן מדובר ברושם ראשוני שיש לו ערך רב. החוויה של פתיחת המוצר לראשונה יכולה להיות נשכחת או יכולה להיות חוויה שחקוקה בזיכרונו של הלקוח כחוויה חיובית שתגרום לו לחזור ולהזמין שוב. אנחנו יודעים שרושם ראשוני הוא דבר שלא קל לשנות, אז כדאי לדאוג שהוא יהיה חיובי עבור הלקוחות שלנו. רוצים להשאיר רושם ראשוני בלתי נשכח? אריזות מעוצבות היא הדרך לעשות את זה.

אריזות מעוצבות שמושכות את תשומת הלב של הצרכן

בעלי עסקים רבים חושבים קודם כל על הפונקציונליות של האריזות שלהם. זה בהחלט חשוב שהאריזה תהיה תואמת למוצר וגם שתהיה נוחה ויעילה לשימוש הצרכן, אך לא פחות חשוב מכך זה שהאריזה תמשוך את העין של הלקוח. פעמים רבות לקוחות פוטנציאליים נמשכים למוצרים מסוימים רק בגלל האריזה שלהם ולא תמיד הם יודעים מהו המוצר עצמו. בין שאתם מחפשים אריזות קרטון מעוצבות או מיתוג לאריזות מסוגים אחרים, אל תתפשרו על עיצוב שיגרום למוצר שלכם לבלוט. אני מעצב גרפי רב-תחומי עם ותק רב בתחום המיתוג והעיצוב, כולל אריזות קרטון מעוצבות, מיתוג אריזות וגם אריזות קרטון ממותגות.

אריזות קרטון מעוצבות לעסקים שונים

לא משנה באיזה סוג עסק מדובר, בין שמדובר במוצרי ביגוד, מזון, תכשיטים ועוד – לכל מוצר ניתן להתאים אריזות קרטון ממותגות שישדרגו את המוצר שלכם וירימו אותו רמה מעל למתחרים שלכם. אריזות יכולות להגיע במגוון רחב של סוגים וגדלים, כמו אריזות המותאמות למזון ושתייה, קופסאות מתנה, קופסאות תכשיטים והרשימה עוד ארוכה. חשוב שתבחרו באריזות המתאימות ביותר שמייצגות בצורה הטובה ביותר את המוצר שבתוכן. עם הניסיון הרב שיש לי בתחום העיצוב עבור עסקים שונים, נוכל ביחד לעצב אריזות שמתאימות לא רק למוצר, אלא גם לערכי המותג שלכם ולאופיו. 

אריזות מעוצבות לחנויות אונליין

חנויות און ליין הן הדבר החם ביותר כיום בתחום המכירות ורוב החנויות היום בישראל המוכרות מוצרים פיזיים, מחזיקות גם בחנות אינטרנטית למכירת המוצרים של החנות. אריזות מעוצבות יכולות לעזור לכם למכור את המוצר בצורה טובה יותר ולהביא לשימור לקוחות לטווח הארוך. על האריזות ניתן לעצב את הלוגו של העסק שלכם עם תוספת סלוגן ותמונה ולמעשה כל דבר שתרצו להוסיף לאריזה. דבר ראשון תדרשו לבחור את סוגי האריזות הדרושות לכם ולבחור ביחד עם מעצב גרפי את העיצוב והצבעים שיופיעו על האריזה. עם עבודה נכונה ועיצוב גרפי מקצועי, ניתן להגיע לעיצוב מרהיבים ובאיכות מעולה לכל סוגי האריזות העשויות מקרטון.

אריזות קרטון ממותגות עם לוגו

על מנת שתוכלו לשווק את המותג שלכם במקביל למכירת מוצרים, אתם צריכים דבר ראשון אריזות קרטון ממותגות עם לוגו העסק שלכם. מיתוג של אריזה מתבצע עם מעצב גרפי מקצועי המביא עימו ידע ורקע בתחום הפרסום. השילוב בין עיצוב גרפי לידע בשיווק ופרסום מוצרים, יסייע לכם להגיע לתוצאה המושלמת של מיתוג האריזות של העסק שלכם. אם אין לכם עדיין לוגו לעסק או שהלוגו נראה מיושן, יש לכם אפשרות גם לחדש את הלוגו שלכם ולמצוא את השילוב המתאים של הלוגו עם סלוגן לאריזות שלכם. מכירות און ליין הכוללת משלוחים עד הבית, תופסים חלק נכבד ממכירת המוצרים בישראל ובכדי להיות מספר אחת בתחום שלכם אתם צריכים אריזות ממותגות ואיכותיות שישלחו ללקוחות שלכם בכל קנייה באתר.

להזמנה של אריזות קרטון מעוצבות בעיצוב מותאם אישית, צרו קשר עם המעצב הגרפי ברנרדו סביז’ה דרך מספר הטלפון המופיע באתר והתחילו למתג את האריזות שלכם בעיצובים מרהיבים וייחודיים. 

לשיחת וואטסאפ