מה זה מיתוג מחדש

מיתוג מחדש הוא תהליך שבו ארגון או אדם משנים את שמו, הלוגו, הזהות ו/או התדמית הציבורית שלו. על מנת להשיג את התוצאה הרצויה של מיתוג מחדש, הארגון עשוי גם לשנות את ערכי הליבה והיעדים שלו.

 

 

מה זה מיתוג מחדש – למה הוא משמש

מיתוג מחדש משמש ליצירת תדמית או עמדה חדשה עבור ארגון או אדם שיכולים לשפר את ערך המותג הכולל שלהם. זה גם מציע הזדמנות לקחת צעד אחורה ולנתח מה הצליח ומה לא היה הרבה יותר יעיל. זה עוזר למותגים להעריך את מיקומם הנוכחי ולזהות אילו שינויים נחוצים כדי שהם יישארו רלוונטיים בשוק.

 

 

מה זה מיתוג מחדש – המניעים

ישנם שלושה מניעים עיקריים למיתוג מחדש:

1) הפוך מוצר או שירות למצליח יותר על ידי שינוי האסטרטגיה שלו.

2) יצירת מוצרים חדשים עם מיתוג שונה – כגון יצירת שווקים, מוצרים ושירותים חדשים.

3) שיפור הביצועים הפיננסיים של החברה.

 

 

מיתוג מחדש יתרונות וחסרונות

ישנם שני סוגים של מיתוג מחדש: מיתוג מלא שבו כל הארגון משתנה, וזה יכול להיות קשה בגלל העלות הכרוכה בו. הסוג השני הוא מיתוג מחדש חלקי שמשנה רק היבט אחד או כמה היבטים של הזהות.

למיתוג מחדש יתרונות וחסרונות. להלן כמה מיתרונות של מיתוג מחדש:

1) מיתוג מחדש עוזר ליצור סביבה מכוונת רעיונות בעבודה מבלי לפגוע בפריון וביעילות.

2) היא נותנת הזדמנויות לעובדים שאולי פסחו עליהם בגלל גיל, גזע, מין וכו’.

3) זה מפשט את פיתוח המותג על ידי התמקדות בהיבט אחד של העסק ולא בהיבטים רבים ושונים.

כמה מהחסרונות של מיתוג מחדש יכולים להיות ירידה בנתח השוק או ירידה ברווחים של העסק.

 

 

לסיכום, מיתוג מחדש הוא תהליך של הפיכת מותג מסחרי ישן למותג חדש ותדמית בולטת יותר. תהליך זה עשוי לעלות מיליוני דולרים וחשוב להיזהר בעת מיתוג מחדש מכיוון שיכולים להיות לו יתרונות וחסרונות.

 

 

מעוניינים להבין יותר לעומק מה זה מיתוג מחדש והאם העסק שלכם זקוק לו?

התחילו איתנו צ’אט באתר או התקשרו אלינו עוד היום.

לשיחת וואטסאפ