מיתוג סביבת עבודה

החשיבות במיתוג סביבת עבודה

בעלי חברות הייטק רבים מודעים לכך שבכדי לשמור על העובדים הקיימים בחברתם עליהם ליצור עבורם סביבת עבודה נינוחה ותומכת ולשדר להם מסרים שיוכלו להתחבר אליהם בקלות וייצרו אהדה בקרבם. חשוב לציין, כי מיתוג סביבת עבודה חשוב לכל חברה המעוניינת ביצירת סביבת עבודה שתוסיף להרגשה הטובה של העובדים כלפי המקום ואף תעורר בהם מוטיבציה. אם תצליחו להעביר את המסרים שישקפו את ערכי החברה דרך העיצוב תוכלו ליצור חיבור אישי ונאמנות של העובדים והלקוחות לחברה שלכם.

כל מה שחשוב לדעת לפני מיתוג סביבת העבודה

לפני שמתחילים תהליך מיתוג סביבת עבודה צריך לקחת בחשבון את מבנה החברה כך שערכיה יועברו בכל הרמות ובכל מפגש עם לקוחות או משקיעים פוטנציאליים. כשמעוניינים ליצור מיתוג לחללי עבודה שונים יש לשים גם דגש על העברת מסרים קלילים ומדוייקים תוך שימוש באמצעים עיצוביים המתאימים לכל חלל ולשימושיו. על צוות ההנלה להחליט כיצד ואיפה להכניס מסרים ומיתוג בתוך המשרד שגם יתאימו מבחינת העיצוב ללוגו החברה. מיתוג פנימי זה למעשה נועד להשלים את המיתוג החיצוני ולחזקו תוך ייצור תדמית מרשימה שגם תגרום לעובדים להרגיש שייכים.

בחירת צבעים וסגנון עיצובי למיתוג סביבת העבודה

לוגו החברה הוא כנראה המאפיין הכי בולט של כל חברה. יש לו כמובן גם מקום מרכזי בכל האמצעים השיווקיים של החברה, בתכנים שהיא מפרסמת ואף בהתכתבויות הפנימיות. לכן כאשר מעצבים חללים במשרד ורוצים ליצור מיתוג סביבת עבודה כדאי לבחור בצבעים המתאימים ללוגו ואף בצבעיו. ניתן לשלב את הצבעים בסגנון שבחרתם בשטיחים, בשולחנות ובכיסאות ועל גבי הקירות תוכלו ליצור שילוט בולט או להדביק מדבקות מיוחדות על גבי זכוכית- במטרה להעביר את המסרים הרצויים לכם.

מיתוג חללי עבודה מעוצבים לסינרגיה מושלמת

אם אתם מעוניינים למתג את החברה שלכם באופן הנכון ביותר וגם בעיצוב מודרני שרק יוסיף לאוירה במשרד וירשים את הלקוחות, אז תוכלו להיעזר במעצב הגרפי ברננדו סביז’ה שיידאג למיתוג אפטיבי שמשלב עיצוב פנים עם עיצוב גרפי בעזרת אלמנטים ייחודיים היוצרים סינרגיה מושלמת. המעצב יעזור בבחירת האלמנטים וסגנון העיצוב המתאימים ביותר לאופי החברה בשילוב פעולה איתכם. אז השאירו פרטים כאן לתיאום פגישת התרשמות

לשיחת וואטסאפ