מיתוג פנים וחוץ

מיתוג פנימי מתייחס לאופן שבו חברות רוצות שהעובדים ייצגו את הארגון שלהן. זה נעשה לרוב על ידי הענקת מדים מיוחדים לעובדים, תגים, תעודות זיהוי עובדים וכו’, בעוד מיתוג חיצוני מתייחס לאופן שבו ארגונים רוצים שהלקוחות שלהם יראו אותם מיתוג פנימי פופולרי יותר מכיוון שהוא מספק הזדמנות לחברות לזהות את זהות המותג שלהן ולבנות אמון עם העובדים, השותפים והלקוחות שלהן. זה גם עוזר להם להימנע מהיראה כגנרי או לא אישי ע”י מתן קול ייחודי התואם את ערכי החברה ומטרותיה.

החשיבות בביצוע מיתוג מחדש ומתי נדרש

מיתוג מחדש הוא חלק חשוב בשיווק ובעסקים. זה יכול לעזור לחברה שלך לשנות את התדמית שלה ולהשיג יתרון תחרותי על פני המתחרים. כך תוכלו לעבור מהתדמית הישנה של תדמית ממוקדת מוצר לתדמית ממוקדת בלקוח. המפתח הוא לעבור את התהליך בראש צלול, תוך התחשבות בכל היתרונות והחסרונות הנלווים לכך. יחד עם זאת, כדאי גם להימנע מביצוע שינויים דרסטיים כלשהם לפני שתבצע מחקר נכון על מה מיתוג זה יכול לעשות לצמיחה של החברה במונחים של הכנסות ורווח.

כיצד מבצעים מיתוג פנים וחוץ בפועל

הצעד הראשון במיתוג הוא לדעת מה מייצג המותג שלך ומה אתה רוצה שהוא ישדר. התהליך מתחיל במציאת מטרה חדשה לעסק. כאשר יש מטרה, השלב הבא הוא ליצור סיפור עבור המותג. הסיפור יעזור לאנשים להבין את הייעוד של החברה שלך ומה מבדיל אותך מחברות אחרות. כדי לבצע מיתוג יעיל לחברה ניתן להחיל שילוט פנים, הדפסות על זכוכית עם מסרים ואף לעצב כרטיסי ביקור. למיתוג חוץ ניתן להדפיס על שלל חומרים על גבי שלטים וחלונות ראווה חיצוניים.

מענה מקצועי נכון יביא למיתוג המדויק ביותר עבורכם

ברננדו סביז’ה מתמחה ומעניק מענה מקצועי בכל הקשור למיתוג פנים וחוץ ומספק גם פתרונות מיתוג לרכבים גדולים תוך שימת דגש על הקשבה לצרכי הלקוח. המעצב יעבוד בשקיפות מלאה עמכם ויעצב עבורכם לפי צרכיכם האישיים אביזרי מיתוג שונים ומיתוג לרכבים גדולים שמשקפים את אופי חברתכם באופן המדויק ביותר. כך שבסוף ההליך, החברה שלכם תזכה למיתוג שאינו רק יפה לעין אלא גם עושה את העבודה. אז לתיאום פגישת ייעוץ מלאו פרטים כאן

לשיחת וואטסאפ