מיתוג פנים לעסק

מיתוג פנים לעסק נועד לייצר קו ברור ואחיד ליישום מטרות המותג הפנים ארגוני. תהליך מיתוג פנים לעסק צריך לכלול את כלל ההיררכיה האירגונית, כך …

כל מה שצריך להבין לגבי מיתוג פנים לעסק
מיתוג פנים לעסק נועד לייצר קו ברור ואחיד ליישום מטרות המותג הפנים ארגוני. תהליך מיתוג פנים לעסק צריך לכלול את כלל ההיררכיה האירגונית, כך שערכי המותג ישודרו בכל הרבדים של הארגון ובכל מפגש מול לקוחות, ספקים ושותפים. בתכנון של מיתוג פנים לעסק עובדים על מציאת הדרכים הנכונות להעברת המסרים הארגוניים. צוות המיתוג והנהלת החברה צריכים להחליט מהם התפישות הרצויות לגבי, אופן ההתנהגות הארגונית המצופה מכלל העובדים והמנהלים בחברה.

קריטריונים ברורים
תוכנית מיתוג פנים לעסקים צריכה לכלול קריטריונים ברורים ומדידים להצלחת תהליך מיתוג חברה. חברות רבות מגלות את החשיבות של מיתוג חברות לא רק כלפי חוץ אלא גם כלפי פנים, כאשר תקציבי שיווק מופנים פנימה במטרה לחזק את תפיסת המותג גם בקרב העובדים. מיתוג פנים לעסקים נעשה במקרים רבים כחלק מתהליך כולל של בניית אסטרטגיה שיווקית. לעיתים תהליך מיתוג מחדש נעשה לפני יציאה של החברה למהלך שיווקי חדש או במהלך כניסה לתחומי פעילות חדשים. תהליך מיתוג פנים לחברות כולל בתוכו תהליכים ארגוניים רחבים יותר כגון, גיבוש תכנית עבודה שנתית, הטמעת מערכת מחשוב, שינויים אסטרטגיים, הטמעת נהלים וכדומה.

מיתוג משלים
תהליך מיתוג חברה כלפי פנים אמור להשלים את המיתוג החיצוני ולגבות אותו, מתוך הבנה ומחויבות של הארגון כולו. מטרותיו של המיתוג כלפי חוץ הוא למצב את העסק בפני הלקוחות מבחינה תדמיתית. מיתוג פנים לחברות מטרתו, למנף את המבנה הארגוני הקיים ולהעצים את תחושת השייכות של העובדים והמנהלים בכל הדרגים.

צבעי מותג וסגנון עיצובי
בתהליך עיצוב לוגו לחברה יש לקחת בחשבון שהלוגו של חברה הוא ככל הנראה הסממן הבולט ביותר של כל חברה. ללוגו, כמובן, גם שמור מקום מרכזי בכל אמצעי התקשורת של החברה, לא רק בחומרים השיווקיים, אלא גם בכל התכתובות התפעוליות והדוחות הפיננסים וכדומה. במהלך עיצוב לוגו לחברות יש חשיבות גדולה לבחירה נכונה של צבעי המותג וסגנון העיצוב.

מיתוג פנים לעסק עם מעצב גרפי רב תחומי
אם אתם מתלבטים לגבי מיתוג פנים לעסק, כדאי לכם להתייעץ עם המעצב הגרפי ברנרדו סביזה. עבודות העיצוב שלו כוללות מגוון רחב של תחומים, בפרינט, דיגיטל, איורים וצילומים. ברנרדו סביזה הינו מעצב גרפי רב תחומי, המתמחה בין היתר, בעיצוב אתרים, לוגואים, כרטיסי ביקור, פלאיירים ועוד.

לשיחת וואטסאפ