מנהל מדיה חברתית

מנהל מדיה חברתית הוא מי שמופקד על קידום תוכן בערוצים המקוונים של החברה ופרסום מידע רלוונטי. מעצבים מופקדים על עיצוב אתר האינטרנט של החברה שלהם, וכל חומרי השיווק האחרים כגון סרטונים, אינפוגרפיקה וכו’.

 

 

תפקידו של מנהל מדיה חברתית

תפקידיו של מנהל מדיה חברתית עשוי להשתנות בהתאם לצרכי החברה ויעדיה, הם עשויים להיות אחראים על תזמון פוסטים, הזמנת אורחים להצטרף לשיחות , ושליחת הזמנות לאירועים ספציפיים.

האחריות המרכזית של מנהל מדיה חברתית היא ליצור תוכן ולפתח את אסטרטגיית המדיה החברתית עבור המותג של החברה שלו. זה כולל יצירת פוסטים, תזמון פרסום של תוכן ועריכת וידאו או תמונות התואמים את הסגנון, הטון או תקני האיכות של החברה.

 

 

הכלאה של מנהל ומעצב בעידן המדיה החברתית

למעצבים אין את הכישורים לנהל מדיה חברתית ולהישאר נאמנים לעבודה שלהם. הפתרון הוא מציאת כלאיים של מעצב ומנהל מדיה חברתית שיכול לפקח על כל ההיבטים של אסטרטגיית המדיה החברתית של החברה.

בעבודה עם מעצב, הפרויקט חייב לקבל אישור מנהל. אדם זה יחליט אם המוצר יעלה לרשת או לא ויהיה אחראי על קביעת לוחות זמנים ואבני דרך. הם גם יקבעו איזה טון מתאים לכל פלטפורמה. תמיד צריך להיות מישהו שמפקח על כל ההיבטים של מדיניות החברה.

מעצבים מביאים את הסגנון האישי שלהם למותג, מה שמקשה על חברות לשמור על זהות אחת. הפתרון הוא לוודא שהמדיה החברתית שלהם משקפת את הטון הכללי של החברה ולא את הטעם האישי של מעצב בודד אחד.

התפקיד ההיברידי של מעצב ומנהל מדיה חברתית הפך לעוצמתי ביותר מכיוון שהוא מאפשר שיתוף פעולה טוב יותר עם הסוכנות, אופטימיזציה של אסטרטגיות תוכן וניהול מסעות פרסום מרובים בו-זמנית.

 

 

לסיכום, תפקידו של מעצב מדיה חברתית בישראל שונה מזה שבאמריקה או אירופה שם העיצוב מקבל תקדים על פני כל השאר. ניהול ושיווק מדיה חברתית באופן התואם למאפייני הגלישה באינטרנט הוא חלק אינטגרלי בהצלחת עסקים במאה ה21.

 

בסטודיו BERNY תקבלו שלל שירותים לקידום עסקים הכוללים עיצוב מודעות לפייסבוק וניהול דף פייסבוק ועוד.

 

 

מעוניינים לקבל עוד פרטים לגבי מעצב מדיה חברתית בישראל?

התחילו איתנו צ’אט באתר או התקשרו אלינו עוד היום.

לשיחת וואטסאפ