מסחור חזותי

מסחור חזותי הוא טרנד חדש בפרסום והוא משמש חברות רבות כדי להפוך את המודעות אליהן לאטרקטיבית יותר ומושכת את העין. מדובר בתהליך של שימוש בוויזואליות מסוג מדיה חזותית ליצירת פרסומת, כגון: וידאו, גרפיקה, תמונות ואנימציה לפרסום מוצר או שירות. ישנן דרכים רבות ושונות לדמיין מוצר או שירות. דרך אחת היא שימוש במוצר בסביבה אמיתית. דרך נוספת היא להראות כיצד אנשים יכולים להשתמש במוצר או שירות אלו. על מנת לוודא שהתוכן מרתק ואינטראקטיבי, חלק מהחברות משתמשות במציאות מדומה (AR) בקמפיינים שלהן. חברות מסוימות משתמשות במסחור חזותי כי הן מאמינות שזה יגרום למוצרים שלהן לבלוט יותר ולהיות בלתי נשכחים יותר ללקוחות.

תמונות ויזואליות הן חלק מכריע במסחור חזותי והן עוזרות גם בשיווק במדיה חברתית מכיוון שהם ניתנים לשיתוף וקלים להבנה, מה שאומר שיש להם פוטנציאל להגיע לאנשים שאולי לא ראו את הפרסומת. תמונות הן צורת התקשורת החזקה והמשכנעת ביותר. התהליך כולל בחירת התמונות הנכונות, עיצובן ולאחר מכן הצבתן בערוצי מדיה שונים לקידום המוצרים שלהם. התמונות עוזרות למסר להיות ברור יותר ובלתי נשכח. אפשר להשתמש בתמונות גם כדי להעביר רגשות, מה שיכול להפוך את הפרסומת ליותר אפקטיבית ובכך יכולה להיות הגדלה של מכירות. במידה ואתם מעוניינים במסחור חזותי עבור החברה שלכם, אתם מוזמנים לפנות אלינו, ברנרדו סביז’ה ואנו נסייע לכם בעיצוב מסוג זה.

לשיחת וואטסאפ