ניהול ושיווק מדיה חברתית

ניהול דפים עסקיים בקלות

בתקופה בה כמעט כל אחד המחובר לאינטרנט מבלה ברשתות החברתיות שעות רבות,  עסק שלא ינצל זאת על מנת להתפרסם ולהגיע ללקוחות חדשים, יפספס הזדמנות עסקית עצומה וככל הנראה לעולם לא יממש את הפוטנציאל שלו. היתרון ברשתות החברתיות הוא שהן חינמיות לכל המשתמשים, כלומר כל אחד יכול לפתוח בהן דף עסקי ולהעלות אליו כל תוכן שיווקי שירצה. על מנת שהדף העסקי יהיה אטרקטיבי לגולשים עליו להיות גם מושך מבחינה עיצובית וגם עדכני ובעל תכנים רלוונטיים. לדוגמה, דף עסקי של חנות בגדים שימשיך להציג קולקציה ומחירים של שנה שעברה, יגרום לגולש לחשוב שהחנות לא פעילה, ואם כן כנראה שהיא לא מושקעת במיוחד אם היא לא יכולה לתחזק דף פייסבוק. מכיוון שבעלי עסקים רבי עסוקים מכדי לעדכן באופן שוטף את עומדי הרשתות החברתיות שלהם, ישנם אנשים שתפקידים הוא ניהול ושיווק מדיה חברתית לעסקים.

 

משיכת לקוחות לדף העסקי

גם אם יש לכם דף עסקי יפה ועדכני, זה לא אומר שישר מאות אנשים ימצאו אותו ויצרו קשר. הרוב המוחלט של הלקוחות לא מוצא את הדפים העסקיים בחיפוש מדויק אלא באמצעות קישורים שמופיעים בפרסומים שמופיעים בדפים אחרים ברחבי הרשת. לכן חלק חשוב בניהול ושיווק מדיה חברתית הוא לא רק לדאוג לניהול דף פייסבוק אלא גם לעיצוב מודעות לפייסבוק והפצתן. מודעות אלו יכולות להופיע בכל אחד מן הדפים בהם גולשים הלקוחות הפוטנציאליים, כאשר תוכנה חכמה “משדכת” בין גולש לתוכן פרסומי מותאם עבורו, כך שהפרסום הוא אישי ואפקטיבי ולא מתבזבז על גולשים רנדומליים.

 

חשיבה מחוץ לקופסה

רשתות חברתיות שונות לחלוטין מתכנים מקוונים אחרים. המטרה שלהן היא להעביר את כל המידע על העסק לפרטי פרטים ולספר לו כל אודות החברה, אלא ליצור משיכה ועניין בעסק. בדף פייסבוק או אינסטגרם עסקי לא תמצאו את כל הקטלוג של החנות ומחירים אלא רק מבצעים עדכניים, תמונות מעניינות ומידע שיגרום לגולש לעצור ולהסתכל. לאחר שנוצר העניין הגולש יוכל להיכנס לקישור לאתר הרגיל וממנו ללמוד פרטים נוספים. ניהול ושיווק מדיה חברתית באופן התואם למאפייני הגלישה באינטרנט הוא חלק אינטגרלי בהצלחת עסקים במאה ה21. הפקידו את אחריות הניהול והעיצוב בידי מומחה וחזו בתוצאות המבטיחות. בסטודיו BERNY תקבלו שלל שירותים לקידום עסקים הכוללים עיצוב מודעות לפייסבוק וניהול דף פייסבוק שותף ועוד.

לשיחת וואטסאפ