עיצוב גרפי ומיתוג

עיצוב גרפי בתור האמצעי למיתוג נכון

אם אתם מעוניינים לשווק ולפרסם את עצמכם בדרך שגם תיצור רושם חיובי וגם תמשוך עוד קהל לקוחות- כדאי שתחשבו על מיתוג של מוצרים ומיתוג באינטרנט של השירות אותו את רוצים למכור. כדי להשיג מיתוג שיעבוד בשבילכם חשוב לדעת כי במיתוג יש הרבה מעבר לעיצוב לוגו ויש לחשוב מיהו קהל היעד ומה הוא מחפש בשביל שתוכלו לגרום לו לזכור אתכם. המטרה המרכזית היא בעצם ליצור סוג של חוויה שמדגישה את ערכו של המותג ואת הייחודיות שלו אל מול המתחרים. ניתן להשיג מטרה זו, באמצעות מגוון דרכים ובאמצעות הדפסת הלוגו או השם על גבי מוצרים שונים שייתרמו למיתוג ולפרסום יעיל.

עיצוב גרפי ומיתוג באמצעות בניית לוגו והדפסות על מוצרים

לפני שמתחילים בבחירת האמצעים למיתוג נכון של העסק או החברה יש לבנות לוגו ייחודי באמצעות גרפיקה מדוייקת שתמשוך את העין. לאחר מכן, נבחר מבין מגוון פתרונות העיצוב גרפי והמיתוג שישרתו את הצרכים שלכם באופן המתאים לכם. כך למשל, בשביל ליצור מיתוג לחנויות המספקות מארזי ממתקים ומתנות נרצה למתג את האריזות עם שם העסק ולוגו ואם מדובר בחברת הייטק למשל, נרצה לייצר כוסות שתיה חמה והדפסת כרטיסי ביקור עם שם ולוגו לשימוש העובדים ומיתוג החברה.

עיצוב גרפי ומיתוג פנים למשרדים

עוד דרך למיתוג החברה הוא באמצעות מיתוג ועיצוב גרפי של חללי העבודה במשרד שלכם. על ידי יצירת אוירה נינוחה ונעימה לעובדים שלכם תוכלו גם להעביר את המסרים השיווקיים שתרצו לעובדים וליצור רושם אצל הלקוחות הבאים בדלתכם. ניתן לעשות שימוש בשילוט מואר בצבעים של הלוגו, הדפסות מסרים על זכוכית ועוד שלל פתרונות יצירתיים למיתוג אפקטיבי שיוסיף גם לנראות המשרד.

כל הפתרונות המדוייקים ביותר למיתוג כל עסק וחברה

המעצב הגרפי ברננדו סביז’ה בעל ניסיון רב בכל תחומי העיצוב הגרפי ופתרונות המיתוג החל מהדפסה על כוסות ועד מיתוג באתרי אינטרנט- אנו נעבוד בשילוב פעולה אתכם ונייעץ לגבי האמצעים והפתרונות הנכונים ביותר שייתרמו למיתוג ופרסום ההולמים את זהות המותג ושייצרו רושם חזק. אז אם אתם מעוניינים ליצור לעצמכם שם שיילך רחוק אז הדרך שלכם מתחילה כאן. השאירו פרטים לקבלת הצעות מחיר בהקדם

לשיחת וואטסאפ