עיצוב דף עסקי לפייסבוק

פרסום איכותי באינטרנט

עולם הפרסום המודרני מסתמך בימינו כמעט בבלעדיות על תכנים אינטרנטיים ובמיוחד ברשתות חברתיות. האדם הממוצע מבלה מול מסך המחשב והטלפון מספר שעות ביום וגולש במהלכן במספר רשתות חברתיות ואתרי אינטרנט ובהם הוא נחשף לעשרות אם לא מאות פרסומים שונים. וגם העסק שלכם יכול להיות אחד מהם. ניתן לעשות הן בעזרת דף עסקי רשמי בפייסבוק וגם מודעות שיופצו בשלל אתרים אחרים. על מנת שהפרסום יתבצע באופן איכותי שמושך את הקהל לקרוא על העסק וליצור עמו אינטראקציה, יש להשקיע רבות בעיצוב. עיצוב דף עסקי לפייסבוק בעזרת מעצבים גרפיים יבטיח לכם שהדף ישדר למבקרים בוא תחושה מזמינה ומסקרנת ומבלי לזרוק הבטחות ופרסומים לאוויר אלא רק בעזרת סגנון עיצובי ייחודי ומרשים.

 

עיצוב מודעות אונליין

רוב המודעות שמופיעות באתרי האינטרנט נעזרות בתוכנות המשתמשות בזיכרון הזמני של המשתמש (Cookies) על מנת שהן יופיעו אצל לקוחות רלוונטיים. לדוגמה, אם אתם מחפשים בגוגל מוצרי חשמל סביר להניח שתתחילו לראות באתרים שאתם גולשים בהם פרסומות תואמות על מבצעים ברשתות מוצרי החשמל. לכן בניגוד לפרסומים בטלוויזיה ובעיתון, מודעות אינטרנטיות מנוצלות באופן מיטבי ומגיעות לקהל היעד של העסק ואתם משלמים עבור חשיפה זו בלבד שלא מתבזבזת על ציבור לא רלוונטי. על מנת שהמודעות יעבדו באופן מיטבי, יש לשים דגש רק בעיצוב. עיצוב מודעות אונליין בסטודיו עיצוב גרפי מקצועי יפיק מודעות מושכות ומותאמות לקהל היעד כמו כפפה מה שיגרום להם להתעניין בעסק ולהיכנס לאתרכם.

 

פרסום בפייסבוק עובד

לאור הפופולאריות העצומה של פייסבוק וכמות התוכן שיש בממשק, גולשים רבים עושים ברשת החברתית כדף הבית שלהם ממנו הם מבצעים חיפושים הן לצורכי בידור והן לעסקים וקניות. עבורם אתרי אינטרנט פרטיים של עסקים כלל לא קיימים אם לא ניתן לגשת אליהם ישירות מפייסבוק. בהתאם עסקים רבים הפסיקו לשמש לתחזוקת אתר אינטרנט משלהם ופתחו עמוד עסקי חינמי בפייסבוק. עיצוב דף עסקי לפייסבוק בעזרת מעצבים גרפיים יהיה השקעה חד פעמית שתיצור עבורכם דף בסגנון מקורי ויוקרתי שימשוך אליו לקוחות ויגרום להם להישאר בו לאורך זמן, דבר שמעלה את הסבירות שירצו ליצור קשר עסקי. בסטודיו BERNY אנו מציעים עיצוב דף עסקי לפייסבוק בטוב טעם ובמחיר מצוין ונשמח להקשיב לרעיונות שלכם ליצירת דף עסקי מושלם.

לשיחת וואטסאפ