עיצוב דף פייסבוק

יש לכם דף פייסבוק לעסק? רוצים למתג אותו בצורה מושלמת?

עיצוב דף פייסבוק מומלץ לבצע עם מעצב גרפי מקצועי אשר יביא את רמת הדף העסקי שלכם לסטנדרט הגבוה ביותר. באמצעות תוכנות עיצוב מתקדמות וחדישות, ניתן היום לעצב בצורה מושלמת את הרקע של דף הפייסבוק העסקי שלכם ואת הפוסטים אשר אתם מעלים באופן קבוע ואף לעצב את תמונת הפרופיל של העסק עם המיתוג המתאים ביותר לשירות או למוצר שאתם מציעים. בנוסף לכך, תוכלו לשכור את שירותיו של מנהל מדיה חברתית שינהל עבורכם את דף הפייסבוק באופן שוטף ויעצב באופן מקצועי את התמונות לפוסטים שאתם מעלים לפרסום האורגני ולפרסום הממומן של הדף.

מעצב ומנהל מדיה חברתית מהטובים בישראל

עבודת מעצב ומנהל מדיה חברתית לדף הפייסבוק שלכם, בשילוב עם חשבון האינסטגרם שלכם, יכול לחשוף אתכם ללקוחות חדשים אשר לא הייתם מגיעים אליהם בדרך אחרת. כאשר הפרסום משלב טקסטים הקולעים למטרה ותמונה התואמת לשירות או למוצר שלכם, ניתן לבנות בדרך זו קמפיינים דיגיטליים מהממים עם אמירה ותוכן שיבדלו אתכם משאר המתחרים שלכם המגיעים מאותו התחום. עיצוב הגרפי הוא חלק חשוב ועיקרי מפרסום ברשתות החברתיות והוא יכול לסייע לכם בקידום בית העסק שלכם באינסטגרם ובפייסבוק בצורה משמעותית ולהביא לכם את החשיפה הנדרשת ליצירת לידים חדשים.

קביעת פגישה עם מעצב גרפי מקצועי

מעוניינים לקבוע פגישה עם מעצב גרפי לדף הפייסבוק שלכם? רוצים מנהל מדיה חברתית עם יכולות מדהימות בעיצוב גרפי? זה הזמן לפנות למעצב הגרפי ברנרדו סביז’ה, המתמחה בעיצוב דיגיטלי וביצירת איורים דיגיטליים לפרסום ברשתות החברתיות. את העבודות המיוחדות של המעצב תוכלו למצוא כאן באתר ולהתרשם מהקמפיינים הגדולים שהוא הוביל עבור חברות גדולות כגון חברת עמינח וחברת הרכבים רנו בישראל.

עיצוב דף פייסבוק וניהול הדף העסקי שלכם

לעיצוב דף פייסבוק וניהול הדף העסקי שלכם באופן מקצועי, צרו קשר עכשיו עם המעצב הגרפי ברנרדו סביז’ה ותוכלו לקבל הצעת מחיר משתלמת אשר תתאים לתקציב שלכם ולדרישות שלכם מבחינת שיווק ופרסום. התקשרו למספר הטלפון המופיע בראש האתר וקבעו פגישה עם ברנרד כבר לימים הקרובים על מנת לשדרג ולשפר את דף הפייסבוק לרמה השיווקית והפרסומית הגבוהה ביותר.

לשיחת וואטסאפ