עיצוב כרטיסי ביקור יוקרתיים

רוצים כרטיס ביקור יוקרתי לעסק? לא יודעים מאיפה להתחיל?

כרטיס הביקור שלכם הוא המייצג הכי טוב של השירות או המוצר שאתם רוצים למכור ללקוחות וחשוב שיהיה לכם כרטיס זמין בכל פגישה או כנס אליו אתם מגיעים. אם אתם רוצים למתג את העסק או החברה שלכם, אתם צריכים כרטיס ביקור בעיצוב יוקרתי המותאם לאופי ולייחודיות של המותג שלכם על מנת לבדל אתכם משאר בתי העסק המתחרים. עיצוב כרטיסי ביקור יוקרתיים עושים רק עם סטודיו מקצועי לעיצוב גרפי שיכול לספק לכם את העיצוב הנכון עם הסלוגן המתאים בשילוב הלוגו של העסק שלכם או בשילוב לוגו חדש שהסטודיו יעצב עבורכם.

עיצוב כרטיס ביקור בהתאמה אישית

כרטיס הביקור שלכם יכול ללוות אתכם גם עשרות שנים ולהפוך לחלק מרכזי בשיווק היום יומי של השירותים או המוצרים שאתם מספקים ללקוחות שלכם. מכיוון שכרטיס הביקור מטרתו לשמש לטווח הארוך, חשוב שתפנו לסטודיו לעיצוב גרפי המספק עיצוב כרטיס ביקור בהתאמה אישית. נגמרו הימים בהם כל כרטיס ביקור היה בצבע לבן עם כיתוב גנרי. כיום, באמצעות תוכנות מתקדמות וחדישות לעיצוב גרפי, ניתן לעצב כרטיסי ביקור ברזולוציה גבוהה במיוחד עם תמונות, צבעים וסמלים שיהפכו את כרטיס הביקור שלכם לייחודי ויוקרתי.

עיצוב כרטיס ביקור כולל לוגו חדש

אם אתם רוצים למתג את העסק שלכם, יש לכם אפשרות להזמין שירות מקצועי לעיצוב כרטיס הביקור כולל תכנון ועיצוב של לוגו חדש לעסק. הלוגו יהיה מותאם לתחום העסק שלכם ולמאפיינים שלו וישלב את החזון והשאיפות העסקיות העתידיות שלכם. הדרך הטובה ביותר למתג את העסק שלכם עם כרטיס ביקור יוקרתי ומרהיב היא באמצעות שירותי עיצוב גרפי של המעצב הגרפי ברנרדו סביז’ה, הנחשב לאחד המעצבים הגרפיים הטובים ביותר בישראל.

הזמנת עיצוב כרטיסי ביקור יוקרתיים

להזמנת עיצוב כרטיסי ביקור יוקרתיים, צרו קשר עם המעצב הגרפי ברנרדו סביז’ה וקבעו פגישה אצלכם במשרד כבר לימים הקרובים. ברנרדו יתכנן יחד איתכם את העיצוב המושלם לכרטיס הביקור יחד עם לוגו חדש, אם תרצו, ומיתוג חדש לעסק שלכם. לקביעת הפגישה ביום ובשעה הנוחים לכם ביותר, התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע בראש האתר או שלחו את הפרטים שלכם בטופס מילוי הפרטים בתחתית הדף.

לשיחת וואטסאפ