עיצוב כרטיסי ביקור לעסק

הרושם הראשוני של העסק

עסק המשדר ללקוחות הרגשה של משיכה צריך להיות מסודר ואסתטי. ניתן לראות זאת בכל החנויות והמשרדים הכי מוצלחים. האם אי פעם ראיתם חנות אופנה יוקרתיות? הבגדים מסודרים על המדפים והקולבים כמו חיילים, העובדים לבוש טיפ טופ ושירות הלקוחות אדיב. בדומה גם משרדו של עורך דין או רואה חשבון מוצלח יהיה עם ארונות מסמכים מסודרים, מזכירה אדיבה והרגשה של “הרגע הייתה פה מנקה”. אך לקוח שאיננו מכיר את העסק ומעולם לא קיים מולו עסקים, כיצד יוכל לדעת משהו עליו ולקבל ממנו רושם ראשוני טוב? ממש לשם כך נועד כרטיסי ביקור. את כרטיסים אלו ניתן לחלק ללקוחות פוטנציאלים אם במפגש מזדמן ואם במשלוח ולהעניק לכם פיסה קטנה מהעסק. עיצוב כרטיסי ביקור לעסק בצורה נקיה, ברורה ומושכת ישדר את כל המידע שאתם רוצים הלקוח יקבל.

 

פיסה קטנה מהעסק

עיצוב כרטיסי ביקור לעסק בדמות העסק עצמו הוא קריטי להצלחת תפקידו. כרטיס ביקור של משרד עורכי דין צריך להעביר סמכותיות, עוצמה אך בצורה פשוטה וברורה. כך מקבל הכרטיס יבין עורך הדין הוא אדם ישיר, מסודר וחדור מטרה בעצמו. עבור מרפאה וטרינרית, בעיצוב כרטיסי ביקור יהיה רצוי לשלב צבעים חמים ואיורים של בעלי חיים שיעבירו מסר של אהבה לחיות וקבלת קהל חמה ומזמינה. אומנם זו רק המשנה התאורטית. בפועל לכל עסק מטרה משלו וצריך להתאים את הכרטיס למידות העסק במדויק. בשיחה בין הלקוח למעצב הגרפי של הכרטיס יוכלו השניים לדון על כל הפרטים ולהציע רעיונות על מנת להכין את כרטיס הביקור המושלם.

 

איך לבחור מעצב גרפי

בחיפוש אחר מעצב גרפי תוכלו למצוא עשרות חברות ופרילנסרים המגדירים עצמם כמעצבים גרפים. בפועל אותם אנשים לא חייבים מומחים ובעלי הכשרה בתחום. עיצוב כרטיסי ביקור לעסק בחברות שכאלו מתבצע לרוב באופן חובבני בעזרת תוכנות מחשב פשוטות ותמונות הלקוחות מן האינטרנט. לכן יש לחפש מעצבים גרפים בעלי ניסיון והכשרה שרואים בעיצוב לא רק כעבודה אלא כאהבה. ברנרדו סביז’ה מסטודיו BERNY לעיצוב גרפי, נמצא מתחום מגיל צעיר ולא מספר תעודות המראות את תשוקתו למקצוע. בסטודיו אנו מציעים ללקוחותינו שלל שירותים כולל עיצוב כרטיסי ביקור מקצועיים ואיכותיים. לפרטים נוספים והצעות מחיר לעיצוב כרטיסי ביקור לעסק ניתן להשאיר פרטים כאן באתר ונחזור אליכם בהקדם.

לשיחת וואטסאפ