פולדר עיצוב גרפי

עיצוב ייחודי לעסק

אנשי העסקים המוצלחים ביותר מספרים שאחד הדברים העיקריים שהובילו להצלחת העסק שלהם הוא יצירת ייחודיות ביניהם לבין המתחרים. אך לא מספיק שהמוצר/שירות שאתם מספקים יהיה טוב יותר או שונה משל אחרים, גם כל מה שקשור לעבודה בעסק עצמו צריך להיעשות בצורה מסודרת ומותאמת לעסק. אם עסק רוצה לעבוד בצורה ייחודיות שמייצרת לעובדים הרגשה של שייכות לחברה ומשדרת למתבוננים מבחוץ תחושה של סדר ויציבות, עליו לעשות שימוש בכלים ואמצעים שמעבירים מסר זה במדויק. אחת הדרכים הפשוטות ביותר לעשות זאת הוא בשימוש באמצעיים משרדיים ממותגים של העסק. למשל עיצוב פולדרים אישיים לעסקים מקנה לכל ישיבה רשמיות עסקית בלעדית.

 

פולדרים בעיצוב גרפי

על מנת להתאים פולדרים לעסקים בעיצוב מותאם אישית, יש לבצע עריכה גרפית מקצועית של הכריכה על גבי תוכנת מחשב. לאחר מכן ניתן לשלוח את הגרסה הסופית להדפסה ולהוציא ליין פולדרים חדש וייחודי. על מנת להתאים במדויק את הפולדר עיצוב גרפי מושקע לאורך זמן תוך התייעצות בין הצדדים על הצורה, גודל וצבעי הכריכה תערך וכך כל הצדדים יוכלו להסכים על התוצאה הסופית. כל עוד לא משנים את העיצוב, מדובר בהשקעה חד פעמית בלבד כך שלעיצוב פולדר מחיר משתלם במיוחד ביחס לתמורה. עם פולדר עיצוב גרפי איכותי תקבלו אמצעי נוח לשימוש יום יומי שיעביר מסר ברור של סדר וארגון מבלי צורך בשום פעולה ממשית.

 

עיצוב פולדרים לכנסים

גם לאירועים חד פעמיים ניתן לייצר פולדרים מושקעים על מנת לייחד את האירוע ולתת תחושה של השקעה במשתתפים. פולדר עיצוב גרפי מושקע יכול להתאים מאוד לכנסי עסקים בהם רוצים לדאוג לכך שלמשתתפים יהיה את כל המידע הנחוץ לכנס (שעות של פעילויות, דפי הזמנה) וכן מקום נוח לאחסן בו דפי הערות וסיכומי הרצאות. על מנת להרשים אם פולדר עיצוב גרפי מושקע ואסתטי מומלץ לפנות למעצב גרפי מנוסה שאליו תוכלו לבוא עם בקשות מיוחדות לעיצוב. בסטודיו BERNY של ברנרדו סביז’ה תזכו ליחס אדיב ומקצועי ובתוצר שטרם נראה כמותו. אנו מתגאים להוביל ולחדש בכל הקשור לעיצוב העסקי וליצור מוצרים מרהיבים ושימושיים שיקדמו את לקוחותינו במגוון דרכי חדשניות. לשאלות על עיצוב פולדר מחיר, זמני הספקה ועוד, צרו קשר עוד היום ונתחיל לעבוד.

לשיחת וואטסאפ