עיצוב פלאיירים ושלטים

למרות שרוב הפרסום נעשה היום במדיה הדיגיטלית, עדיין לא תם זמנו של הפלאייר או בשם המשני שלו – עלון. שלא לדבר על השלט של בית העסק שחייב להיות גם כן מוצר פיזי ממשי.

אם נתייחס לפלאייר, הרי שהוא אמנם מוצר דפוס ביסודו אך יש היום הרבה פלאיירים המגיעים אלינו אל תיבת הדוא”ל בפורמט דיגיטלי. כך או כך, הפלאייר חייב להיות עשוי ומעוצב היטב. רק כך הוא יהיה אפקטיבי.

המטרות של הפלאייר הן העברת מסרים שיווקיים, פרסום על מבצעים או על מוצרים חדשים כמו גם עדכונים או מידע על אודות החברה או על בית העסק.

את הפלאיירים מקובל להפיץ בתיבות הדואר או בכניסה אל בית העסק, באירועים של קידומי מכירות או בכניסה למרכזי קניות, באירועי השקה או בפסטיבלים כמו גם בעוד נקודות מכירה.

האם הפלאיירים הם באמת יעילים?
כאשר אתם רוצים לפרסם מוצר או שירות, לא תמיד ברור לכם מה יהיה הכי נכון לעשות לשם כך. האם ללכת רק על ההשקעה בשיווק הדיגיטלי כמו גוגל או פייסבוק? או שמא לא כדאי להזניח את הפרסום המסורתי על ידי הדפסה על פלאיירים?
אז כאן התשובה שלנו לא תוכל להיות חד משמעית כי מה שבאת צריך זה מכל דבר במינון הנכון והמדויק.
יש הטוענים שהפצתם של פלאיירים עושים פלאים ולא כדאי לפספס אותם. מנגד, אין להזניח גם את הפרסום המתקדם במדיה הדיגיטלית. הפלאייר אכן מוכיח את עצמו בשטח והוא מוביל להגדלת מעגל הלקוחות ובאופן אוטומטי גם את ההכנסות של העסק.

באסטרטגיה נכונה – הפלאייר יעשה את עבודתו
אם החלטתם ללכת על פלאייר, חשוב שתדעו כי ההקפדה על העיצוב של הפלאייר היא חשובה ביותר. אם רק תקפידו על המסר השיווקי שיהיה מדויק ונכון והעיצוב הגרפי ייעשה בדי איש מקצוע מיומן, הפלאייר אכן ימלא אחר הציפיות.

אך לשם כך חשוב להיצמד למספר טיפים:

  • הגדת מטרות – בכל עיצוב שנועד לפרסום של בית העסק חשוב להיצמד למטרות שלו ולקהל היעד אליו מכוונים.
  • קריאייטיב מעניין – חשוב ליצור פרסום חכם בעיצוב שיתפוס את תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי.
  • קריאה לפעולה – הניעו את הלקוח לעשות מעשה.
  • תמונות – תמונה אחת שווה יותר מאלף מילים. אל תוותרו עליהם.

BERNY – עיצוב גרפי מושלם לעסק שלכם!

לשיחת וואטסאפ